lundi 7 février 2011

Snow, snow and... snow?


Je n'ai pas posté depuis quelques jours, alors voici un poste de photos prises ces derniers jours: 
  
Mes traces dans la neige profonde






Neige dans les bottes (brrr)







La rivière gèle plus que d'habitude cette année, donc je peux aller prendre des photos plus loin! Et sous différents angles. :)







Flocons de neige sur des branches de sapins, un duo qui fait toujours de belles photos! 





 J'aime les couleurs dans cette photo...




 Anna-Belle, ma petite soeur





Le ciel était magnifique cette journée-là. 




Alvin n'aime pas beaucoup la neige :)


Et pour finir, mon entrée pour "Happy Monday":






5 commentaires:

allie k reid a dit…

I love that last picture! Thanks for linking up to Happy Monday! :)

Hannah Grace a dit…

Those are very nice pictures, Marieanne! Your little sister is so cute, how old is she? I think the one of the river is my favorite. <3

I'm a new follower, but I don't think I've ever left a comment, so here's one. ;-)

Have a nice day!

Blessings,
~Hannah Grace
http://walkinthytruth.com

Marla a dit…

I love the little kitty paw shot. Beautiful. :)

Marla @ www.blueskiesphotoblog.com

Moriah Simonowich a dit…

Ooh! What *gorgeous* snow pictures! I love the river one, especially. :)

Your blog is beautiful!

Blessings,
Moriah

Emily Sacra a dit…

I LOVE this blog! I am trying to become fluent in French, so I was excited when I could read some of what you wrote!!! I'll definitely be following you :)